1СCRM – інструмент антикризового управління

Починається публікація статей з серії “1С:CRM – інструмент антикризового управління”. У пропонованій статті Олексій Кудінов і Михайло Сорокин розглядають різні аспекти застосування CRM-технологій для підвищення ефективності компанії в умовах фінансової кризи, наводячи приклади з російської практики, описаної в книзі “CRM:Российская практика ефективного бізнесу, що недавно вийшла”.

1СCRM   інструмент антикризового управління Завдання: не перетворитися на “збитого льотчика”

Світова економіка пікірує вниз, немов підбитий бомбардувальник. Така сьогоднішня економічна реальність. Негативні процеси в світовій економіці, на жаль, не обходять стороною і Росію. Якщо кілька місяців тому ми могли спостерігати кризу тільки в телевізійних новинах про біржові котирування, то сьогодні він став реальністю і вже торкнувся більшості російських компаній.
Все частіше можна чути від власників компаній, директорів і керівників середньої ланки про зниження кількості замовлень, спад продажів, заморожування проектів і інвестицій. Актуальною стала тема скорочення персоналу.

“Легкі гроші” і достатня кількість клієнтів, охочих купити, до яких за роки бурхливого зростання економіки так звикли багато російських компаній, закінчилися. У нових умовах компаніям і продавати свої товари і послуги, і утримувати клієнтів стало набагато складніше. Клієнти стали ретельнішими “рахувати гроші”, торгуватися і економити.
Конкуренція на внутрішньому ринку країни посилилася і з іноземними компаніями.

В таких зовнішніх умовах російським компаніям необхідна зміна тактики роботи, щоб не перетворитися на “збитого льотчика”.

Технологічність бізнесу

В книгах, написаних відомими західними практиками і бізнес-гуру, одним з ключових показників ефективності, раціональності бізнесу називається його “технологічність”.
Спілкування з багатьма керівниками російських підприємств показує, що їм не дуже-то зрозуміло, що таке “технологічність” бізнесу, як її покращувати, чи сумісна “технологічність” з індивідуальним підходом до покупця…
Та і взагалі, у багатьох керівників, по правді сказати, є сумніви на рахунок того, а не чи є ця сама “технологічність” бізнесу простій маркетинговою приманкою західних консультантів, “впарівающих” свої “best practice” (кращі практики). Давайте розберемося.

Ще наші далекі предки нерідко використовували в торгівлі індивідуальний підхід до покупців – пропонували ті товари і послуги, які були потрібні конкретному покупцеві, знали сім’ї своїх покупців, їх індивідуальні особливості і звички, причому робили це вельми “технологічно”.

Російський приклад: булочна Матвія

булочна, завдання, клієнт, матвій,
  1. 1СCRM – інструмент антикризового управління контроль клієнтської бази
  2. Результати для матвій
  3. Система менеджменту якості як інструмент оптимізації системи управління малим підприємством IT- галузі
  4. СМК – інструмент утримання клієнтів в умовах економічної кризи
  5. Управління по результатах або управління причинами

Pages: 1 2 3