Автоматизація логістичних процесів підприємства як один з дієвих інструментів подолання кризи

Особливе значення правильно працюючої логістики в період кризи

Одній з областей, що найдинамічніше розвиваються, в частини використання інформаційних технологій є логістика. По суті, логістичний підхід до процесів означає прагнення до переміщення товарно-матеріальних цінностей в максимально можливому об’ємі за мінімальний час з урахуванням різних обмежень, що накладаються.
Такому підходу не завжди приділяється належна увага в економіці, перенасиченій грошима і довгостроковими проектами, які, як правило, сприяють завищеному попиту і декілька розслабляють підприємства. Росте чисельність персоналу, його зарплати, при цьому якість переміщення товарів по ланцюгу формування доданої вартості залишає бажати кращого.
І лише найбільш просунуті підприємства – лідери галузі, які проживають кожен робочий день як останній, здатні в «мирний час» підготуватися до можливих неприємностей. Саме у таких підприємствах працюють правильні люди, які формують і контролюють правильні логістичні процеси.

Автоматизація логістичних процесів підприємства як один з дієвих інструментів подолання кризи

Рис.1 Бізнес-процесси складу

Ніж менше уваги логістиці, тим вище за втрату підприємства в період кризи

Read the rest of this entry…

автоматизація, логістика, товар,

Формування єдиного інформаційного простору інтеграція системи управління складом з наявними програмними продуктами компанії

1. Основною метою інтеграції різних програмних рішень для підприємства є створення єдиного інформаційного простору між його підрозділами. Як правило, можливість обслужити всі бізнес-процесси підприємства силами однієї програми існує не завжди.
Одне з характерних явищ в житті організацій, що розвиваються, – потреба в оптимізації бізнес процесів на черговій ділянці діяльності, як наслідок – в підключенні до існуючої корпоративної інформаційної системи нового функціонального модуля.
Відповідно до практики компанії AXELOT розглянемо процес інтеграції на прикладі одного з таких функціональних модулів – сумісного з фірмою «1С» рішення «1С_Логистика:Управление складом» на технологічній платформі «1С:Предприятие 8».

2. Число корпоративних систем, інтегрованих з «1С_Логистика:Управление складом» достатньо велике. Це і тиражні продукти сімейств «1С:Предприятие 8», «1С:Предприятие 7.7», зарубіжні системи, що існують на російському ринку, самостійні розробки підприємств. Кожна з цих систем вимагає організації взаємодії з нею складської системи по основних точках руху товару.
На практиці кількість точок зіткнення систем і складність інтеграції багато в чому залежить від специфіки галузі підприємства, організації його бізнес-процессов і принципів роботи з товаром в корпоративній системі.

Допустимий, підприємство має у складі складського комплексу виробничу ділянку, де відбувається збірка комплектів. Можливі різні варіанти інтеграції залежно від того, як враховує комплекти корпоративна система і чи враховує вона їх в принципі. Допустимо, в корпоративній системі відбивається факт збірки або розбирання комплекту.
В цьому випадку інтеграція систем повинна буде відобразити рух тих, що комплектують і комплектів на всіх етапах складського технологічного процесу.

При розробці інтеграції між системами також важливо знати, як в корпоративній системі враховуються одиниці вимірювання товару. Часто в корпоративній системі вся робота ведеться в розрізі мінімальних одиниць

– наприклад, штук. В той же час, для складської системи потрібно знати залишок товару саме в розрізі всіх наявних одиниць – коробів, ящиків, упаковок і ін. Це дозволяє значно оптимізувати складські операції. Не дивлячись на можливу розбіжність в принципах обліку товару, в процесі розробки інтеграції повинні бути враховані інтереси обох систем.

Read the rest of this entry…

інтеграція, спосіб,

Методика управління асортиментом і товарним запасом торгової компанії

В умовах економічної кризи однієї з центральних проблем бізнесу є дефіцит оборотних коштів. У торгових компаніях істотна частина оборотних коштів знаходиться на складі, тому завдання ефективного управління товарним запасом і асортиментом в цілому, в період кризи стає життєво важливою.
Особливо гострою проблема оптимізації асортименту і товарного запасу є для таких бізнесів як комплексне постачання товарів на промисловий ринок, роздрібна для опту торгівля в мультибрендовых компаніях, широкопрофільна дістрібьюция.

Read the rest of this entry…

асортимент, закупівля, запас, постачальник, постачання,

Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи

Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи Cейчас, напевно, немає підприємства, керівництво якого не хвилювала б тема економічної кризи.

Фахівцями команди «Ремонт-Експерт (група компаній «Деснол Софтвер») », підготовлена стаття, присвячена способам оптимізації витрат на технічне обслуговування і ремонти устаткування за допомогою рішення «1С:ТОИР Управління ремонтами і обслуговуванням устаткування».

На думку провідних експертів, пріоритетними завданнями в умовах фінансової кризи є:

  1. Оптимізація витрат і зниження витрат;
  2. Підвищення ефективності діяльності персоналу;
  3. Оптимізація бізнес процесів, підвищення якості продукції.

Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи Read the rest of this entry…

витрата, обслуговування, ремонт, устаткування,

Практичні питання організації ефективних комунікацій

В період кризи всі компанії шукають нові резерви в своїй діяльності. Нерідко великі можливості для підвищення ефективності бізнесу таяться в таких, здавалося б, простих елементах, як організація внутрішніх комунікацій.
Не дивлячись на очевидну важливість добре організованого обміну інформацією і велика кількість методичного матеріалу з цього питання, недоліки в організації внутрішніх комунікацій зустрічаються досить часто. У статті розглянуті деякі типові помилки організації взаємодії співробітників компанії

Read the rest of this entry…

взаємодія, керівник, нарада, питання, співробітник,