Чи потрібний консалтинг в кризу

Основні шляхи підвищення ефективності:

  • Підвищення ефективності персоналу
  • Скорочення витрат
  • Оптимізація складських запасів
  • Адекватна система оцінки собівартості продукції
  • Підвищення ефективності продажів

Чи потрібний консалтинг в кризу Коли саме варто привертати консультантів, і як вибрати консалтингову компанію

Тема економічної кризи хвилює всіх. Спроби проаналізувати ситуацію і дати який-небудь експертний висновок демонструють розкид думок і установок, від позиції «все, що відбувається зараз – тільки почало, це ще не криза» до «все що мовиться – нагнітання паніки, то що відбувається – не криза, а очищення ринку».
При цьому ринок консалтингових послуг, історично орієнтований на потребі підприємств, тут же запропонував потенційним клієнтам набір антикризових рішень. Численні сайти консалтингових і тренінгових компаній рябіють заголовками: «Стратегічні антикризові сесії», «Пакет антикризових семінарів», «Консалтинг по підвищенню ефективності» і багато інших.
При цьому пильний погляд на зміст нових послуг показує, що частина пропонованих рішень це «стара пісня на новий лад». Чи такий потрібний підприємствам консалтинг в кризу? І який консалтинг потрібний?

З свого боку спробую систематизувати і узагальнити ту інформацію, яку мені вдається зараз почути, спілкуючись як з представниками з боку замовників консалтингових послуг, так і з професійними консалтинговими компаніями, незалежними консультантами, внедренчеськімі фірмами, і всіма, хто, так або інакше, належить професійному співтовариству, що надає підприємствам послуги з підвищення ефективності управління.
Сподіваюся, ця стаття допоможе потенційним замовникам краще побачити можливості використання послуг професійних консультантів в кризовій ситуації, сконцентрувати свою увагу на тих областях управління, які вимагають змін, а також зрозуміти, які технології і рішення зараз можуть бути найбільш ефективні.

Отже, які типові кроки роблять компанії в умовах, що склалися, і які консалтингові послуги дійсно можуть бути їм корисні.

Основні шляхи підвищення ефективності:

1. Підвищення ефективності персоналу

Ця стратегія зараз прийнята в багатьох компаніях, але, на жаль, основні зусилля підприємство в першу чергу фокусує на скороченні чисельності, забуваючи при цьому і можливих ризиках. Внаслідок того, що останнім часом ринок зарплат був катастрофічно перегрітий, скорочення ФОТ виявилося основним способом оптимізації витрат.
Багато компаній зайняли позицію «скоротити по N% співробітників від кожного відділу». При цьому важливо не забувати, що частина персоналу є носієм унікальних технологій і корпоративних знань. У кожній компанії є 5-10% співробітників, які є «золотим фондом».

витрата, ефективність, клієнт, криза, рішення,
  1. Управлінський консалтинг
  2. Що змінилося в управлінні компанією в нових економічних умовах Інтервю з Генеральним директором Краснодарського і Волгоградського філіалів ТД Корсо-експерт Сергієм Бельцом
  3. Результати для консалтинг
  4. Точка зору три фази кризи ризики і рішення
  5. Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8