Інформаційні технології в управлінні підприємством в умовах кризи

В умовах фінансової і економічної кризи багато підприємств середнього бізнесу стикаються з наступними проблемами:

  • скорочення замовлень,
  • збільшення об’ємів і термінів дебіторської заборгованості.

Інформаційні технології в управлінні підприємством в умовах кризи Як наслідок на підприємстві скорочується об’єм прибули, виникає ситуація фінансової нестійкості. Керівництво підприємства в умовах, що склалися, вимушене приймати екстрені заходи, зокрема скорочення персоналу.

В такій ситуації особливу увагу слід приділити роботі з інформацією, т.к правильні управлінські рішення в умовах кризи можна приймати тільки на основі ретельної вивіреної фактичної інформації зіставленою з плановими даними (план-фактний аналіз).

Існують дві управлінські технології, застосування яких в кризових умовах повинне допомогти в управлінні підприємством.

Перша технологія – це управління продажами і CRM (управління взаєминами з клієнтами).
Якщо на підприємстві не ведеться база даних клієнтів, не враховуються в картках клієнтів контактні дані клієнтів, не враховуються оцінні властивості клієнтів (індекс цінності, ролі ключових осіб і т.д), то скорочення або звільнення «за власним бажанням» ключових менеджерів може привести до безповоротних втрат клієнтської бази, яка є часто важливішим капіталом чим основні засоби.
В умовах кризи, технології CRM не приведуть до збільшення первинних звернень клієнтів, але при грамотному використанні можуть привести до збільшення коефіцієнта корисного виходу воронки продажів. Тобто технології CRM дозволяють максимально можливо зберегти об’єм продажів.
Для реального використання можливостей цієї управлінської технології, необхідно, щоб співробітники підприємства працювали за певними регламентами, тобто інструкціям в яких вказано, як вони повинні заповнювати картку клієнта, по якому маршруту бізнес-процесса далі передаватиметься інформація від одного користувача до іншого.

Друга технологія – це управління фінансами і бюджетне управління, тобто управління підприємством за допомогою складання бюджетів і план-фактного контролю.
Головне призначення технології бюджетування – це оперативний контроль витрат через Бюджет доходів і витрат (БДР), а призначення Платіжного календаря – контроль витрачання грошових коштів відповідно до лімітів встановленими в Бюджеті руху грошових коштів (БДДС).
Для успішного впровадження технології бюджетного управління також потрібна розробка регламентів, по яких працюватимуть користувачі. У технології бюджетного управління потрібна розробка п’яти основних документів: Положення про фінансову структуру (ЦФО), Положення про бюджети, Положення про управлінську облікову політику, Регламент планування, Положення про фінансовий аналіз.
Наприклад, Регламент Планування – це маршрутизатор, який описує порядок формування, узгодження і затвердження бюджетів.

впровадження, продукт, регламент,
  1. Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи
  2. СМК – інструмент утримання клієнтів в умовах економічної кризи
  3. Що змінилося в управлінні компанією в нових економічних умовах Інтервю з Генеральним директором Краснодарського і Волгоградського філіалів ТД Корсо-експерт Сергієм Бельцом
  4. Управління дебіторською заборгованістю в умовах фінансової кризи
  5. Зміна системи мотивації в умовах економічної кризи застосування конфігурації Зарплата і Управління персоналом

Pages: 1 2 3