Комплексний підхід до процесу навчання замовника на корпоративному проекті як мінімізація проектних ризиків

Програмний продукт – це інструмент для підвищення ефективності роботи підприємства, і позитивний результат від застосування цього інструменту можна чекати тільки при його грамотному використанні.
Завдання фахівців, проектів впровадження інформаційних систем, що займаються реалізацією, – не тільки набудувати або допрацювати цей інструмент, але і навчити клієнта працювати з ним так, щоб система дійсно була ефективним засобом для виконання роботи, а не «зайвим колесом».
Тому навчання користувачів можливостям застосування програмного продукту – це невід’ємний етап проекту автоматизації.

Як показує практика, найбільш складним і трудомістким процес навчання буває тоді, коли він виконується в рамках комплексних корпоративних проектів.

Часто саме в цих проектах функціонал типового програмного продукту допрацьовується під специфіку підприємства замовника з урахуванням галузевих бізнес-процессов, облікової політики, методології ведення обліку і управління. Всі ці особливості повинні враховуватися як при кастомізациі рішення, так і при проведенні навчання користувачів програми.
В цьому випадку навчання буде сполучною ланкою між доопрацюванням функціонала і його успішним застосуванням. Від того, наскільки ефективно буде проведено навчання, залежить як швидко і успішно співробітники почнуть працювати в системі, чи стане програмний продукт ефективним інструментом досягнення бізнес-целей замовника, і, зрештою, чи буде проект визнаний успішним.

Автоматизована система, що упроваджується у корпоративного замовника, – це, перш за все, комплексний механізм, де всі складові частини взаємозв’язані.
Відповідно, кожен фахівець замовника повинен розуміти, що практично всі його дії в програмі можуть вплинути на роботу інших користувачів, на підсумкові показники формованої звітності, а також те, що його помилки можуть стати причиною зниження продуктивності використання системи в цілому. Такого розуміння можна добитися саме на етапі навчання.
Усвідомлення співробітниками підприємства цього аспекту – застава відповідального відношення до роботи в системі, якісного виконання своїх функцій, і як наслідок – ефективної роботи всього програмного комплексу.

Відомі випадки, коли, не знаючи алгоритмів, що існують в системі, замовник вимагає доопрацювань програмного продукту відповідно до практики документообігу, що склалася у нього, інформаційних потоків, які у свою чергу можуть бути менш ефективні, чим передбачений типовим рішенням порядок роботи.
Зміна типового рішення там, де ефективно було використання типових можливостей, вабить невиправдане збільшення бюджету проекту і подальших витрат на супровід системи.
Але якщо замовник отримає знання про принципи побудови системи, він зможе об’єктивно оцінити не тільки переваги використання програмного продукту, але і, знаючи його можливості, запитати адекватні доопрацювання для вирішення завдань свого бізнесу.

замовник, курс, навчання, слухач,
  1. Мінімізація ризиків і втрат при вимушеному скороченні масштабів бізнесу
  2. Перспективи навчання персоналу в складних економічних умовах
  3. Результати для підхід
  4. Важкий рік Що буде з бюджетами на зарплати і навчання
  5. Курс на автоматизацію E-learning від 1С

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9