Оптимізація організаційної структури управління компанією під час кризової ситуації в економіці

Перш ніж проводити оптимізацію організаційної структури управління керівництву компанії треба задатися питанням, з якою метою воно її проводитиме в умовах кризи? Причин може бути декілька:

  • співвідношення доходів і витрат не на користь першого, що примушує керівництво звернути увагу на зниження витрат в Компанії;
  • в компанії в кризовій ситуації, що склалася, різко міняється (скорочується) напрям бізнесу (міняється стратегія, Керівництво орієнтується на кризову ситуацію в економіці);
  • в компанії відносне стабільне положення, але все таки Керівництво хоче скористатися ситуацією і відновити (поліпшити) персонал шляхом вивільнення частини свого персоналу і заміною його на більш кваліфікований. Раніше у Керівництва не вистачало час для початку кардинальних змін.

Оптимізація організаційної структури управління компанією під час кризової ситуації в економіці Які тенденції наголошуються за останні декілька місяців в рамках управління компанією, на яку істотно вплинули кризові явища: показники діяльності компанії знижуються, керівництво прагне скоротити невиправдано високі витрати (в першу чергу – на управління) в порівнянні з доходами, що знижуються, від діяльності.
Один з напрямів оптимізації своїх витрат в ситуації, що склалася, яке приходить на думку керівництву Компанії – зниження витрат на персонал.

Напрями зниження витрат на персонал наступні:

  • Зниження Фонду оплати праці, без скорочення чисельності персоналу.
  • Зниження Фонду оплати праці за рахунок скорочення чисельності персоналу, пов’язаного із зниженням об’ємів виробництва і надання послуг.
  • Зниження витрат за рахунок виведення окремих функцій на аутсорсинг (відповідно – скорочення чисельності персоналу або відсутність необхідності наймати персонал для виконання актуальних функцій для Компанії).
  • Зниження бонусной (преміальною) частини за підсумками звітного періоду (проте для цього повинна бути підстава – невиконання поставлених результатів (показників) за підсумками звітного періоду).
  • Зниження витрат корпоративного, загальногосподарського характеру.

Як ми бачимо з повідомлень преси, а також про це говорять багато наших друзів і родичі, компанії вже все більше і більше вдаються до такого способу скорочення своїх витрат, а саме, до зниження чисельності.
Проте будь-якій компанії (особливо великою) слід дивитися в майбутнє: чи варто з одним з напрямів бізнесу розпрощатися або оптимізувати склад фахівців так, щоб надалі їх силами можна було б почати наново працювати і розвиватися.
В рамках ситуації, що склалася, у керівників компанії встає питання: кого можна звільнити так, щоб це не сильно відбилося на бізнесі? Хоча звичайно, це у будь-якому випадку на нім відіб’ється. Але хотілося б зробити це найбільш безболісно.

зниження, підрозділ, підхід, персонал, структура, функція,
  1. Ефективне управління персоналом в кризовій ситуації завдання і рішення
  2. Оптимізація витрат на джерела залучення персоналу за допомогою 1СЗарплата і Управління Персоналом 8
  3. Методологія системи бюджетного управління на підприємстві холдингової структури
  4. Що змінилося в управлінні компанією в нових економічних умовах Інтервю з Генеральним директором Краснодарського і Волгоградського філіалів ТД Корсо-експерт Сергієм Бельцом
  5. Нові підходи до управління бізнесом в економічних умовах що змінилися

Pages: 1 2 3 4 5