Роздрібна спеціалізація ІТ

останнім часом в різних публікаціях і на всіляких форумах багато мовиться про необхідність скорочення витрат і тотальної економії, починаючи від масштабних інвестиційних проектів і закінчуючи офісним папером.Ці тенденції не пройшли мимо інформаційних технологій. Але що саме і як скорочувати з ІТ і в такій галузі як роздрібна торгівля ми розглянемо в цій статті.

  • Основні підходи
  • П овишеніє ефективності використання ресурсів
  • ІТ-регламент підприємства
  • Модернізація інформаційної системи управління
  • Оптимізація вартості використовуваних ресурсів
  • Системний адміністратор
  • Апаратне забезпечення
  • Програмне забезпечення

Основні підходи

Роздрібна спеціалізація ІТ Перш ніж визначати можливі статті зниження ІТ витрат, слід визначитися з метою. Зовсім без інформаційних технологій в сучасному роздрібному бізнесі не обійтися, тому мета «скоротити витрати на ІТ» може стати для компанії тупикової.

Замість «скорочення» правильніше думати про оптимізацію витрат на інформаційні технології.

А для оптимізації витрат існує два основні взаимодоповнюючі підходи:

  • Підвищення ефективності використання ресурсів
  • Оптимізація вартості використовуваних ресурсів

Або, якщо виражатися звичнішою мовою, «ми візьмемо все найдешевше і вичавимо з нього все що можна». Але на практиці все виявляється набагато складнішим.

Уявіть собі ситуацію: у Вас продовольчий магазин самообслуговування.
Слідуючи цим принципам, Ви встановили на дешевому устаткуванні неліцензійне програмне забезпечення, «оптимізували» системного адміністратора, відправивши його до неоплачуваної відпустки на невизначений час і в найвідповідальніший момент, в кінці грудня, коли покупці шикуються в чергу, а середній чек в 10 разів перевищує своє середньорічне значення система «падає».
Системний адміністратор заявляє, що він у відпустці і катається на лижах в Андоррі, інтегратор, виявивши використання неліцензійного програмного забезпечення, загрожує судовими позовами, вимагає триразовий розмір оплати і обіцяє все виправити, але тільки після Нового Року.

Тепер уявіть собі розмір недоотриманого прибутку. Звідси висновок: все добре в міру, без фанатизму. Для крупного бізнесу за час кризи написано багато аналітичних робіт, в яких можна знайти масу рекомендацій як оптимізувати роботу ІТ-служби.

Ця стаття адресована малому бізнесу, в ній я розповім, як ефективно оптимізувати управління ІТ-інфраструктурою на невеликих підприємствах роздрібної торгівлі.

адміністратор, забезпечення, магазин, модернізація,
  1. Практика оптимізації товарних запасів і асортименту компанії
  2. Роздріб стратегії розвитку в кризовій ситуації
  3. Результати для забезпечення
  4. 1СCRM – інструмент антикризового управління
  5. Управління проектом автоматизації роздрібного магазина

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12