Ризики проекту автоматизації

Основна частина нашого життя проходить на роботі. Приходимо ми туди, щоб запрацювати грошей, отримати знання і досвід, добитися визнання і піднятися по службових сходах. У різні фази свого життя на роботі ми переслідуємо різні цілі. По суті, наше життя – це набір проектів різної тривалості і різного масштабу: від маленьких до глобальних.

Навіщо робити проект свідомо неуспешним? Не дивлячись на те що і такі завдання мають місце, все-таки велика частина проектів налаштована на їх успішну реалізацію. Щоб проект був успішний, команда повинна передбачити всі проблеми, з якими можна зіткнутися при виконанні робіт, і знати, як на них реагувати.

Хотілося б звернути увагу на деякі ризики, з якими нерідко стикаються при виконанні проектів. При реалізації будь-якого проекту перш за все взаємодіють один з одним люди, що його виконують, – як з боку виконавця, так і з боку замовника. А там, де присутній більш за одну людину, завжди відбувається конфлікт інтересів.
Звідси і витікає б про льшєє кількість ризиків. Подальший виклад умовно будемо в основному вести з боку виконавця.

Людський чинник

Беручи участь в переговорах, рідкісний клієнт не споживе новомодне слово “ризик проекту”. Як двома словами (не йдучи углиб проектного менеджменту) розповісти замовникові, які є істотні ризики в проекті? Спробуємо це зробити і обмежимося тільки ризиками, пов’язаними з людським чинником.

найчастіша ситуація розбору польотів, що зустрічається, між представниками виконавця і замовника: “…вы мене не так зрозуміли…” або “…я думав, що все буде от так, а у вас вийшло от так…”. Рідко хто з виконавців з цим не стикався. Даний ризик можна кваліфікувати як ризик незадоволених очікувань замовника.

Це не найпростіший ризик, але існуючі рішення лежать на поверхні: документуйте етапи і постарайтеся чітко сформулювати і описати кінцевий результат (при нагоді і його параметри), з тим щоб досягти повного взаєморозуміння сторін і прояснити, чого врешті-решт чекає від проекту замовник.
Якщо ви дорожите своїм клієнтом, то повинні прикласти максимум зусиль для того, щоб це було зроблено.

Умовним різновидом даного ризику в проектах, що ініціюються вищим менеджером або власником, можна визнати таку форму: незадоволеність результатом виникає, якщо виконавець неправильно ідентифікував проблему або підійшов до рішення поверхнево, не докопавшись до причини. Погодитеся, що проект по автоматизації підприємства ініціюють не тому, що вона просто відсутня.
Щось там є таке, про що замовник не міг сказати вам прямо. Якщо ви зможете визначити дійсну причину, то це 50 % успіху. З рекомендацій можу привести наступне: спробуйте думати так, як думає і як бачить ситуацію ваш клієнт. На жаль, документувати тут нічого, а іноді навіть шкідливо.

Ризики проекту автоматизації

замовник, проблема, ризик, співробітник, сторона,
  1. Як подолати проблеми проекту що завершується
  2. Управління проектом автоматизації роздрібного магазина
  3. Впровадження корпоративної інформаційної системи власними силами компанії Особливості проблеми ризики
  4. Понизимо ризики невиправданих очікувань
  5. Взаємозвязок проектів чистого консалтингу і автоматизації

Pages: 1 2 3 4 5