Сім секретів успіху на шляху змін в ІТ

Сім секретів успіху на шляху змін в ІТ Перехід до сучасних моделей надання ІТ послуг і впровадження інформаційної системи управління ІТ справа непроста і «морочлива». Достатні багато «провальних» проектів реформування ІТ на підприємствах на основі сервісної моделі. Як можна виправити ситуацію?

Якщо звернутися до методології проектного і операційного управління, то легко відмітити, що всі труднощі ІТ проектів, як правило, лежать абсолютно не в технічній області. Проект впровадження системи – це, перш за все, проведення змін. Зміни ЗАВЖДИ зачіпають інтереси людей.
Причому, це майже завжди не тільки ІТ фахівці, але і користувачі, підрозділи з якими взаємодіє ІТ служби, реалізовуючи підтримку основних бізнес функцій підприємства. Люди часто не люблять змін, які міняють звичний стан речей.

Завжди успіх супроводить тому, хто, перш за все, уміє справитися з «людськими» і організаційними проблемами. Головний критерій успішності проектів ITSM, якщо в його ході вдалося змінити не стільки мислення співробітників, організаційну структуру і використовувані інструменти, а найголовніше – поведінка людей.
Тільки новий погляд на ІТ послуги і зміну поведінки говорить про те, що щось вийшло, проект успішний і ми маємо можливість зробити зміни необоротними, перейти до нової моделі управління.

Ось набір досить простих рекомендацій, слідуючи яким проект навіть в достатньо складній ситуації можна зробити успішним, розширюючи область стандартного ITSM проекту.

Будь-який проект впровадження системи управління ІТ зазвичай розбивається на етапи, що містять роботи методологічного, технологічного і організаційного характеру. Важливим чинником успішності консалтингу є навчання, включене в проект. І це, мабуть, єдина активність, звернена до інтересів і емоцій людей, які беруть участь в змінах.
Будь-який проект – це інноваційна діяльність, а впровадження підходів ITSM це зміна не тільки на рівні методології і технології, але і на рівні звичних понять і нашої ментальності. Ми часто чуємо: «Навіщо нам «чуже» тривожне для нас слово «інцидент», зв’язане в нашій свідомості з аварією і катастрофою. Є просте слово «заявка».
Ухвалення будь-якою людиною зміни вимагає не тільки аналітичного, а і емоційного підходу. Саме тому воно майже завжди сприймається як масштабне.

Суть підходу, його основна філософія, дуже проста і описана в літературі по бізнесу (наприклад, в книзі John P. Kotter, Dan S. Cohen «The Heart of Change»), але украй рідко застосовується на практиці в області ІТ проектів.

Практично у всіх випадках змін існує послідовність з семи етапів. Виключення будь-якого з них, перехід на наступний без рішення задач попереднього – може світи нанівець» всі витрачені зусилля!

Будь-які значні зміни в організації приречені на провал, якщо використовують тільки адміністративні заходи.

етап, зміна, підхід, співробітник,
  1. Як подолати проблеми проекту що завершується
  2. Етап управлінського консалтингу при впровадженні ІС
  3. Ризики проекту автоматизації
  4. Корпоративна автоматизована інформаційна система як ресурс бізнесу як поставити ІТ на службу бізнесу
  5. Впровадження корпоративної інформаційної системи власними силами компанії Особливості проблеми ризики

Pages: 1 2 3