Жовтень 21st, 2000
У компанії «КОПАК» (м. Волгоград) на протязі вже більш 3-х років упроваджена і працює система менеджменту якості. Упроваджені принципи ISO 9000 сталі найбільш актуальні саме зараз – в умовах світової економічної кризи.
У цій статті на прикладі власної компанії розповідається про досвід застосування системи менеджменту якості як інструменту утримання клієнтів в умовах економічного спаду.
Read the rest of this entry…
клієнт,
менеджмент,
підвищення,
Жовтень 20th, 2000
При впровадженні системи менеджменту якості, багато підприємств стикаються з необхідністю оптимізації системи управління.
Обумовлено це двома причинами: по-перше, на багатьох Російських підприємствах ще дуже слабкі системи менеджменту (в основному це відноситься до малих і середніх підприємств) і, по-друге, у вітчизняній науковій літературі поняття «якість» не пов’язане безпосередньо із задоволеністю споживача, а, перш за все, пов’язано з поняттям оптимального виробництва, тобто з скороченням витрат і досягненням поставленої мети.
Read the rest of this entry…
менеджмент,
показник,
рівень,
Жовтень 16th, 2000
Як показує світовий досвід, забезпечення якості завжди було і залишається одному з найскладніших завдань, з якими доводиться стикатися організаціям при виробництві продукції і наданні послуг. Одним з найбільш ефективних шляхів рішення цієї задачі є застосування міжнародних стандартів ISO серії 9000:2000.
Read the rest of this entry…
впровадження,
менеджмент,
стратегія,