Зявився час подумати

Підготовка консолідованої звітності є сьогодні об’єктом підвищеної уваги з боку власників бізнесу, топ-менеджмента, співробітників фінансових і бухгалтерських підрозділів, інформаційно-технологічних служб.
Використання для цього спеціалізованих прикладних програм не тільки знижує трудовитрати і підвищує надійність і якість отримуваної для ухвалення рішень інформації, але і забезпечує підприємства вивіреною методологією. Про це йшлося на 2-ій Міжнародній конференції «Рішення 1С для корпоративних клієнтів».

Read the rest of this entry…

власник, звітність, обєкт, підготовка, рішення, сторона, увага,

Чи потрібний консалтинг в кризу

Основні шляхи підвищення ефективності:

  • Підвищення ефективності персоналу
  • Скорочення витрат
  • Оптимізація складських запасів
  • Адекватна система оцінки собівартості продукції
  • Підвищення ефективності продажів

Read the rest of this entry…

витрата, ефективність, клієнт, криза, рішення,

Перезавантаження від гламурного капіталізму назад до Тейлора

Поточна ринкова ситуація багато в чому міняє підхід підприємств до системи управління, що склалася. Своєю точкою зору на зміни ринку, тенденції в управлінні, роль інформаційних технологій, а також роль і завдання власника бізнесу ділиться директор і власник консалтингової компанії «Бернер і Стаффорд» Вадим Дозорцев .

Read the rest of this entry…

капіталізм, рішення,

Точка зору три фази кризи ризики і рішення

Протягом останнім часом в будь-якому професійному середовищі активно обговорюються питання, пов’язані з оцінкою розвитку ринку в умовах кризи. Дана стаття є спробою систематизувати ряд особистих спостережень, зроблених як на основі власного досвіду, так і в ході спілкування з колегами.

Те, що прийнято називати «кризою», насправді не є однорідним процесом: у нім можна виділити три фази і кожній фазі будуть властиві свої особливості. Три ці фази – передкризова, кризова і період відновлення, який приведе не до такого бурхливого, але плавного зростання економіки, вимагають різних управлінських рішень.

Для того, щоб керівникам виділити основні напрями додатку зусиль в ситуації кризи, необхідно, в першу чергу, проаналізувати основні небезпеки, ризики, характерні для кожної фази і, відповідно, розробляти рішення необхідні для мінімізації цих ризиків.

Перша фаза кризи , яка вже почалася в Росії, – це очікування кризи, фактично «передкриза». Ринок коллапсируєт, але не тому, що закінчилися фінанси, виникли реальні труднощі, а із-за паніки, що розповсюджується, і вичікувальної позиції тих компаній, які залишилися у відносно стабільному стані.
Рушаться всі звичні зв’язки, що збільшує невизначеність – не зрозуміло, кому можна вірити. В результаті ніхто нічого не робить. Логіка бездіяльності наступна: «у мене є гроші, але рахунку я не оплачуватиму, тому що не знаю, що буде далі».
Або інший приклад, основні рекламодавці не підписують контракти із ЗМІ наступного року, оскільки чекають, що розцінки поміняються, а ЗМІ у свою чергу не поспішають що-небудь міняти. Тому на ринку тривожне затишшя.

Специфіка передкризової стадії полягає в тому, що вона, по-перше, короткострокова. У нас не такий великий досвід подолання криз, але ймовірно, цей етап продовжиться 2-4 місяці. По-друге, на цій стадії не працюють ніякі управлінські інструменти, окрім найпримітивніших: короткострокове прогнозування і оперативне ухвалення рішень.
Третя особливість, про яку, на жаль, ряд колег-консультантів забуває, коли дає рекомендації – різко збільшена ціна часу, як ресурсу. Тому рекомендації «розробити стратегію», «упровадити систему грейдов» або «провести оцінку співробітників», зараз не життєздатні. Якщо в компанії до кризи не була збудована система управління і обліку, то доводиться обходитися тим, що є.

Зрозуміло, виникає питання, яким чином здійснювати прогнозування в ситуації підвищеної невизначеності, на які дані спиратися? Можна запропонувати декілька послідовних рекомендацій.

1. Прогноз реального доходу в короткостроковому періоді

В поточній ситуації адекватний прогнозний період складає вже не рік і не місяць, а тиждень, оскільки стан компанії і її оточення може помінятися в один день. Моделі прогнозу повинні бути максимально прості, причому, чим простіше, тим краще, оскільки час, витрачений на скільки-небудь серйозний прогноз, – це втрачений час і, відповідно, збільшені ризики для компанії.
Зараз потрібний навіть не прогноз, а просто твереза оцінка ситуації на кожен день, отримана на підставі фактичних даних про зміну стану компанії за період. Безумовно, у виграші опиняться ті компанії, у яких поставлена система обліку і є можливість в оперативному режимі отримувати дані про кеш-фло, звіти про прибуток і збитки.

2. Жорстке дисконтування доходу

Read the rest of this entry…

клієнт, криза, рішення,

Що змінилося в управлінні компанією в нових економічних умовах Інтервю з Генеральним директором Краснодарського і Волгоградського філіалів ТД Корсо-експерт Сергієм Бельцом

Коли ситуація на ринку починає різко змінюватися, основним способом отримання актуальної інформації стає обмін думками з представниками різних отраслей- експертів в своїй області. Керівникам компаній зараз як ніколи не вистачає професійний обмін досвідом.

Read the rest of this entry…

керівник, клієнт, криза, рішення,