Практика розробки стратегії в кризовий період

Збираючись відвідати улюблену тещу, що проживає на іншому кінці міста, ми не тільки формулируем мета нашої подорожі, але продумываем стратегію її досягнення (маршрут), а також плануємо і набуваємо необходимые ресурсів (бензин).
Наслідки запізнення на званий обід, звичайно, можуть бути сумними, але все таки в більшості випадків ці втрати куди менш трагічні, чим найбільш вірогідна доля компанії, керівник якої не поклопотався про маркетингове планування, тобто про разработке стратегію достижения цілей в рамках запланированных ресурсів .
У статті описана практична процедура розробки маркетингової стратегії в кризовий період.

Read the rest of this entry…

клієнт, реалізація, сегмент, споживач, стратегія,

Організаційна структура і стратегія компанії

В сьогоднішній економічній ситуації багато керівників компаній шукають резерви у вдосконаленні організаційної структури. Сумнівів немає: правильно організована взаємодія між співробітниками і підрозділами здатна істотно підвищити ефективність бізнесу.
Але чи є структура первинною або повинна лише працювати на інші, більш загальні і високі цілі компанії? Постараємося відповісти на це питання, проаналізувавши життєвий шлях типової російської компанії.

Наша компанія з’явилася на комп’ютерному ринку на початку 90-х років, в період становлення російського бізнесу. Перші успіхи були пов’язані з постачаннями комп’ютерної техніки на корпоративний ринок.
Завдяки заповзятливості засновників, був швидко сформований стартовий капітал, організовано власне «виробництво викрутки», придбаний офіс в престижному районі Петербургу, сформований невеликий колектив співробітників.

Якось непомітно з’явилися торгові партнери: агенти, ділери, посередники. Сама собою народилася ідея використовувати вдало розташоване приміщення для організації роздрібних продажів, а офісних співробітників перемістити поверхом вище.

Не дивлячись на такий різноманітний бізнес, структура комерційного блоку компанії залишалася досить аморфною, зони відповідальності співробітників розмитими, має рацію і обов’язки неформалізованими. До середини 90-х років компанія бадьоро вступила в свою першу кризу розвитку, що іменується по класифікації И. Айзедиса «кризою керівництва», а по класифікації Л.
Грейнера «кризою лідерства».

Read the rest of this entry…

криза, рис, розвиток, стратегія, структура,

Збалансована система показників – могутній інструмент впровадження системи менеджменту якості на базі стандартів ISO 90002000

Як показує світовий досвід, забезпечення якості завжди було і залишається одному з найскладніших завдань, з якими доводиться стикатися організаціям при виробництві продукції і наданні послуг. Одним з найбільш ефективних шляхів рішення цієї задачі є застосування міжнародних стандартів ISO серії 9000:2000.

Read the rest of this entry…

впровадження, менеджмент, стратегія,