Виправлення помилок в бухгалтерському і податковому обліку допущених в минулих звітних періодах в 1СБухгалтерии 8 ред 16 Рекомендації консультанта

Виправлення помилок в бухгалтерському і податковому обліку , допущених в минулий звітний період, – популярна тема багатьох статей. Консультанти компанії «1С:Автоматизация» пропонують вашій увазі матеріал про те, як виправити дані помилки при веденні автоматизованого обліку за допомогою програмного продукту “1С:Бухгалтерия 8″, оскільки
ведення бухгалтерського і податкового обліку в нім має свої особливості.

  • Виправлення помилок в бухгалтерському обліку
  • Коректування первинної вартості ТМЦ
  • Коректування ПДВ
  • Коректування собівартості списаних ТМЦ
  • Формування уточненої декларації по ПДВ
  • Виправлення помилок в податковому обліку

В своїй повсякденній діяльності бухгалтер, працюючи з програмними продуктами «1С», стикається з безліччю ситуацій, пов’язаних з необхідністю віддзеркалення фактів господарської діяльності в програмі.
Крім того, що операції можуть бути специфічні для кожного підприємства, для кожної з них бухгалтерові необхідно знайти коректний і правильний з погляду законодавства спосіб віддзеркалення в автоматизованій системі обліку.
Адже бухгалтерська звітність повинна давати адекватне і повне уявлення про фінансове положення організації, фінансові результати її діяльності і зміни в її фінансовому положенні. Але іноді бухгалтер все-таки припускається помилок.

Часто, виправлення помилок в бухгалтерському і податковому обліку викликає у бухгалтерів значні утруднення, особливо, якщо вони допущені в минулих звітних періодах. Адже в цьому випадку недостатньо знати тільки нормативну базу з цього питання, потрібно ще знати особливості ведення обліку в самому програмному продукті.
Необхідність коректного ведення автоматизованого обліку в більшості випадків, примушує їх звертатися до фахівців з проханням не тільки виправити помилки обліку в програмі, але і навіть допрацювати програмний продукт – «щоб надалі була можливість виправляти помилки автоматично». Але чи завжди це виправдано, і як самостійно виправити виявлені помилки?

Розглянемо, як консультації фахівця допомогли бухгалтерові навчитися самостійно виправляти в програмі помилки ведення обліку, допущені в минулих звітних періодах.

Read the rest of this entry…

документ, запис, коректування, облік, помилка, товар,

Якість під контролем

Стандарт ISO 9001:2000 і його галузеві аналоги стають все більш популярними в Росії. Це пов’язано з поряд чинників, як те: прагнення керівництва поліпшити діяльність підприємства і підвищити результативність існуючої системи управління, вимогу зарубіжних партнерів і споживачів, умови тендерів і безліч інших чинників.

З чого потрібно починати



Стандартізованних рекомендацій по універсальному впровадженню системи менеджменту якості (далі СМК) відповідно до стандарту ISO 9001:2000 практично не існує, тому зацікавлене підприємство або розробляє дану технологію самостійно, або звертається по допомогу до зовнішніх консультантів, що мають широкий досвід в даній сфері.

Скоріше виключенням з правила є розробка фірми «1С» – проект «1С:Система менеджменту якості». Він направлений на надання методологічної допомоги при впровадженні системи менеджменту якості на основі стандарту ISO 9001:2000 у фірмах, що входять в мережу «1С:Франчайзинг».
В рамках даного проекту компанія «1С» розробила технологію стандартного впровадження і типове «Керівництво за якістю», які були названі «Типова система менеджменту якості франчайзі» (ТСЬКФ).
Комплект методичних матеріалів по ТСЬКФ – це сукупність структур, методик, технологій і ресурсів, що забезпечують управління якістю впроваджень, підтримку його на належному рівні і постійне вдосконалення. 3 березня 2001 р. фірма «1С» отримала сертифікат, підтверджуючий, що «Керівництво за системою якості, розроблене фірмою «1С», р.
Москва, РФ, Типова Система Якості Франчайзі відповідає вимогам, що пред’являються до документації системи якості міжнародним стандартом EN ISO 9001:2000 (E)».

Проте, кожній компанії необхідно адаптувати вимоги стандарту і/або типових рекомендацій по впровадженню під власну специфіку: виду діяльності, масштабу підприємства, кваліфікації персоналу і т.п. На наш погляд, оптимальним буде варіант її впровадження спільними зусиллями привернутих консультантів і фахівців підприємства-замовника.
При виборі такого варіанту рекомендується дотримуватися описуваної в даній статті методики.

Як правило, при зверненні керівництва підприємства до незалежних консультантів формулюються наступні завдання:

– підвищення прозорості бізнес-процессов і розподілу відповідальності за їх реалізацію;

– стандартизація і опис бізнес-процессов;

– підготовка регламентної документації в об’ємі, необхідному для виконання поставлених завдань;

– успішне проходження сертифікації на стандарт ISO 9001:2000.

Типовий план впровадження системи якості можна представити в табличному вигляді (див. табл. 1).



Таблиця 1. Типовий план впровадження системи якості

Read the rest of this entry…

впровадження, документація, запис,