Технологія легкого консалтингу або як підвищити ефективність за допомогою одного рішення

Консалтингові послуги давно існують на ринку, але ніколи не були масовими. Ще якийсь час назад консалтинг для більшості компаній асоціювався з чимось дорогим, складним, недоступним. Щоб допомогти компаніям в економічних умовах, що склалися, запропонувати їм реально корисні і ефективні рішення, необхідно було змінити підхід до надання консалтингових послуг.
У даній статті розповідається про технологію «легкого консалтингу», як про інший підхід до роботи з підприємствами за ситуації, коли необхідні швидкі, точкові і ефективні рішення
.

  • Передумови нового підходу
  • Особливості «легкого консалтингу»
  • Комплексна експрес- діагностика
  • Ранжирування проблем і побудова «дерева проблем»
  • Впровадження змін
  • Приклад впровадження локальних змін, вбудованих в систему правління
  • Що важливе знати

Передумови нового підходу

Технологія легкого консалтингу або як підвищити ефективність за допомогою одного рішення Консалтингові послуги давно існують на ринку, але ніколи не були масовими. Ще якийсь час назад консалтинг для більшості компаній асоціювався з чимось дорогим, складним, недоступним.
Середня тривалість хорошого консалтингового проекту складала близько року, а проекти масштабної реструктуризації тривали по декілька років.

Зміна економічній ситуації повернула ринок консалтингових послуг в ситуацію десятирічної давності. Парадокс – саме зараз компаніям як ніколи необхідні знання, досвід, технології консультантів, і саме зараз компанії не готові морально і не мають достатніх засобів, для того, щоб запускати проекти довгострокових і серйозних змін.

Основна перевага будь-якого консультанта, яка дозволяє йому надавати свої професійні послуги, часто є його ж обмеженням.
Як часто ви стикалися з тим, що, запрошуючи консалтингову команду в свою компанію для вирішення завдань в одній конкретній області, в результаті отримували проект комплексної реструктуризації? Завдання консультанта, прийшовши в компанію, виявити всі проблеми, систематизувати їх і показати клієнтові.
Саме цього завжди чекали від консультантів замовники, і саме в цьому полягає професіоналізм консультанта – побачити більше, ніж видно керівництву підприємства, що запросило його. Але в ситуації кризи розуміння повного масиву проблем, швидше за все, не стане для компанії порятунком.
Адже на їх рішення буде потрібно істотний час і ресурси, яких саме зараз у більшості підприємств немає. У кризу ж будь-якому підприємству потрібний максимальний ефект, максимально швидко і з мінімальними витратами.

діагностика, зміна, проблема, товар,
  1. 1СЗарплата і Управління Персоналом 8 допомагає підвищити ефективність роботи персоналу
  2. Взаємозвязок проектів чистого консалтингу і автоматизації
  3. Дует консалтингу і IT
  4. Етап управлінського консалтингу при впровадженні ІС
  5. Результати для рішення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9