Управління дебіторською заборгованістю в умовах фінансової кризи

Сьогодні фінансову кризу визнали всі. З «віртуальної» для більшості з нас області фондового ринку, він перекинувся в сферу реальної економіки.

Більшість представників бізнесу вже усвідомили, що ситуація змінилася, але чіткого розуміння того, що ж буде надалі, немає. Всі завмерли в очікуванні, заморозивши крупні інвестиційні проекти і припинивши реалізацію стратегій розвитку.

Останніми роками більшість компаній і підприємств активно харчувалися кредитами. Бізнес фінансувався і рефінансував свої борги. Проте зараз доступ до капіталів практично припинений і це привело до того, що різко увеличилась дебіторська заборгованість у більшості компаній.
Ситуація загострюється тим, що розраховувати компаніям в найближчому майбутньому можна буде тільки на свої сили і засоби, а ось віддавати борги треба, причому у багатьох випадках вже по нових ставках і в умовах набагато гіршої ринковою коньюктури.
У зв’язку з ситуацією, що склалася, більшість компаній вимушена знаходити джерела поповнення своїх рахунків шляхом оптимізації роботи з менш ліквідними активами, оскільки необхідно не тільки гасити кредити, але і підтримувати свій бізнес в робочому стані.
Крім того, рішення даної задачі дає можливість компаніям не тільки зберегти частку ринку, але і збільшувати її за рахунок відходу з ринку слабкіших гравців.

Одним з видів ліквідних оборотних активів является дебіторська заборгованість , тому багато підприємств в першу чергу почали оптимізацію своєї діяльності за рахунок підвищення эффективности управління дебіторською заборгованістю .

Управління дебіторською заборгованістю в умовах фінансової кризи Здається, що з даного питання багато написано і все зрозуміло, проте мій досвід роботи показує, що насправді більшість компаній користуються лише декількома інструментами по роботі з дебіторами і на дуже малій кількості підприємств роботу, що проводиться, можна назвать системою управління дебіторською заборгованістю .

Дебіторська заборгованість. Аналіз. Класифікація.

Для того, чтобы управління дебіторською заборгованістю було оптимальним, необхідно зрозуміти, скільки дебіторської заборгованості нам необхідно зібрати і в які терміни це необхідно зробити, а також вибрати найбільш ефективні інструменти для її повернення. Перш за все, потрібно провести аналіз дебіторської заборгованості: оцінити її стан і динаміку оборотності.

На першому етапі визначуваний:

1. середню величину оборотності дебіторської заборгованості по компанії, а так само по кожному її клієнтові;

2. частку кожного клієнта в товарообігу компанії і в сукупній дебіторській заборгованості.

На другому етапі всіх клієнтів, розбиваємо на чотири групи, залежно від набутого значення коефіцієнта оборотності дебіторської заборгованості:

борг, заборгованість, клієнт, менеджер, термін,
  1. Управління дебіторською заборгованістю в 1СПредприятии 8
  2. Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи
  3. Зміна системи мотивації в умовах економічної кризи застосування конфігурації Зарплата і Управління персоналом
  4. СМК – інструмент утримання клієнтів в умовах економічної кризи
  5. Інформаційні технології в управлінні підприємством в умовах кризи

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9