Управління проектом автоматизації роздрібного магазина

Роздрібна торгівля – одна з вічних галузей. Поки у людини є потреба в їжі і одязі, а така потреба в осяжному майбутньому у людини точно буде, для роздрібної торгівлі робота знайдеться. Вона може міняти форму і зміст, але суть залишається незмінною впродовж століть.

Управління проектом автоматизації роздрібного магазина В 70-80-х роках минулого століття в роздрібну торгівлю, як і в багато інших галузей, прийшли інформаційні технології і провели в ній справжню революцію.
У роздрібній торгівлі з’явилася нова форма – супермаркети і гіпермаркети самообслуговування, для яких інформаційні технології, поза сумнівом, були однією з конкурентних переваг. А для «традиційних» малих форматів роздрібної торгівлі настали важкі часи, що продовжуються і по справжній день. Малому бізнесу інформаційні технології були не по кишені.
Персональний комп’ютер коштував як автомобіль, а розробка і підтримка програмного забезпечення для тих, що існували тоді платформ ще дорожче. Крім того, «малий бізнес» у той час в нашій країні називався «спекуляцією» і описувався статтями Кримінального Кодексу СРСР. Та і поняття роздрібної торгівлі як такий не існувало.
У плановій економіці замість торгівлі був розподіл товарів народного споживання. У ситуації, що склалася, інформаційні технології нічим не могли допомогти торговим підприємствам.

Ситуація в корені змінилася з появою в 80-х роках минулого століття платформи PC і операційної системи MS DOS. Сегмент інформаційних технологій для малого бізнесу почав свій стрімкий розвиток. Багато хто пам’ятає такий чудовий продукт як FoxPro, що послужив платформою для автоматизації торгівлі безлічі підприємств.
Мабуть, саме з нього в нашій країні і почали свій розвиток інформаційні технології в роздрібній торгівлі.

Сьогодні до послуг малого бізнесу безліч рішень для автоматизації торгівлі, відносно недорогі комп’ютери і електронне торгове устаткування. Грамотне застосування всього цього арсеналу дозволяє малим форматам роздрібної торгівлі конкурувати з великими роздрібними мережами.
Але розібратися удосталь пропозицій і вибрати саме те, що потрібне Вам, не маючи спеціальних знань в області інформаційних технологій, нелегко. Тим більше що всі постачальники навперебій розхвалюють свої рішення як ідеально відповідні саме Вам, та і ціна питання від постачальника до постачальника варіюється не сильно.

Цей матеріал буде цікавий, перш за все, підприємцям, зайнятим в малому бізнесі. У статті будуть розглянуті практичні аспекти управління проектом автоматизації роздрібного магазина або невеликої мережі магазинів формату «біля будинку». Описувані підходи засновані на класичних принципах проектного управління і застосовні до більшості пропонованих на ринку програмних продуктів.

1. Мета проекту

автоматизація, магазин, мета, товар, торгівля,
  1. Взаємозвязок проектів чистого консалтингу і автоматизації
  2. Огляд рішень по автоматизації складу на платформі 1СПредприятие
  3. Ризики проекту автоматизації
  4. Управління по результатах або управління причинами
  5. Корпоративна автоматизована інформаційна система як ресурс бізнесу як поставити ІТ на службу бізнесу

Pages: 1 2 3 4 5