Управлінський консалтинг

Управлінський консалтинг – достатньо нова і якоюсь мірою незвична для України послуга, що обросла міфами, чутками і побоюваннями. Одні клієнти задоволені послугами консультантів, інші – розчаровані.
Що таке консалтинг? Чи є в Україні професійні консалтингові послуги? Чому, як і коли потрібно привертати консультантів? Як отримати користь від співпраці? Відповіді на ці і інші наболілі питання допоможуть усвідомлено і обгрунтовано підходити до вибору консалтингової компанії, партнера у вирішенні проблем бізнесу.

Що таке консалтинг?

«Завдання консультанта – не заліковувати симптоми, а усувати справжню причину проблеми»

Для того, щоб почати говорити про консалтинг, потрібно чітко визначити і розуміти що є ця послуга.
Знання і розуміння того, що є консалтингом, дозволяє керівникам і власникам підприємств, по-перше, чітко визначити для себе необхідність і цілі залучення консультантів, по-друге, грамотно і обгрунтовано вибрати партнера, консалтингову компанію для реалізації тих або інших змін, для вирішення тих або інших проблем.

Кажучи узагальнено, консалтинг – це спосіб надання допомоги підприємству практично по будь-який бізнес проблемі. Як це виглядає на практиці. У компанії існує якась проблема, яка часто зовні проявлена достатньо яскраво.
Але власникові або директорові складно визначити і усунути причини, які викликають цю проблему, адже вони можуть бути приховані в роботі іншого підрозділу або в ринковій ситуації взагалі. Частково це нагадує візит до лікаря, коли симптомом є біль в нозі, а причина насправді – затискання нерва в хребті. І завдання лікаря визначити цю причину і прийняти заходи по її усуненню.
По суті такий же і консалтинг. Завдання консалтингової компанії – допомогти підприємствам, що працюють в реальному бізнесі, за короткий проміжок часу дати рекомендації, які дозволять компанії працювати ефективніше.
Більш того, справжні консалтингові компанії – це компанії, які не тільки можуть дати рекомендації, але і завжди готові (при необхідності і за узгодженням з клієнтом, зрозуміло) упроваджувати видані рекомендації на практиці і нести за них відповідальність.
Резюмуючи, консалтинг – це послуга, що включає вивчення проблеми, пошук причин виникнення, видачу рекомендацій і участь в їх впровадженні на практиці.

Наступний, також дуже істотне питання – хто такі консультанти? Якщо намалювати портрет справжнього консультанта, то крім певних навиків і умінь, це однозначно повинна бути людина з досвідом роботи в реальному бізнесі. Це ключовий момент, адже тільки успішний практичний досвід говорить про реальні знання і здібності консультанта.
На жаль, на ринку послуг багато, тих, хто не має досвіду управління, роботи на керівних посадах в компаніях реального бізнесу, але при цьому називає себе консультантами. Сподіваємося, що життя розставить все на свої місця.

замовник, консультант, проблема,
  1. Чи потрібний консалтинг в кризу
  2. Управлінський облік і звітність Класифікація і Загальні принципи
  3. Дует консалтингу і IT
  4. Результати для консалтинг
  5. Взаємозвязок проектів чистого консалтингу і автоматизації

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10