Як подолати проблеми проекту що завершується

«Момент істини». Початок експлуатації нової корпоративної інформаційної системи – перевірка на відповідність очікуванням бізнесу.

Як уникнути помилок і добитися успіху?

Як подолати проблеми проекту що завершується «Завтра» завершується впровадження системи, що автоматизує основні бізнес процеси компанії, команда розробників і консультантів завершує проект.
Як ефективно почати промислову експлуатацію системи? Як не допустити «розриву, провалу» на початку її експлуатації? Ці питання майже завжди виникають на останніх етапах будь-якого значного проекту.

Проблеми і ризики проекту, що завершується

Каким би успішним не був проект, якою б злагодженою не була його команда, що буває, далеко не завжди, необхідно враховувати психологічний настрій учасників на завершуючих етапах проекту. Консультанти і розробники «втомилися», користувачі чинять опір і не готові до змін в їх діяльності, які неминучі при впровадженні інформаційної системи.

Завершення проекту – це радісне свято для Замовника і Виконавця. АЛЕ, після радісних коротких свят завжди наступають будні. Починається дуже відповідальний етап – перехід до продуктивної експлуатації системи.

Окрім «технічних» труднощів, пов’язаних із зміною вимог бізнесу, що часто буває на тривалих проектах, на ІТ службу і перш за все її керівника лягає велике психологічне навантаження. Головне – це відповідальність за результат від команди впровадження і розробників переходить до команди супроводу.

Як тут не задатися безліччю питань: Наскільки упроваджена система відповідає очікуванням керівництва і ключових користувачів? Наскільки ретельно проведено тестування? Чи всі доопрацювання відображені в документації? Наскільки експлуатаційні витрати нової системи укладатимуться до бюджету, що існує ІТ? Ці і інші питання виникають коли є чітке розуміння того, що тепер керівник ІТ служби відповідає за систему.
У якомусь сенсі, наступає «момент істини». Дуже часто після завершення проекту керівництво чекає «миттєвих» результатів. А користувачі «несподівано» починають обурюватися.

Управління очікуваннями бізнесу і користувачів, змінами, що відбуваються, а не тільки проектом ІТ у цей момент – найважливіше завдання. Адже система створювалася і упроваджувалася для того, щоб її можна було ефективно використовувати для вирішення бізнес завдань підприємства.

Зміна інструментів управління

Даже після успішного проекту впровадження початок продуктивної експлуатації системи зв’язаний із значними ризиками і труднощами, часто незадоволеністю користувачів і керівництва компанії її роботою. Основні труднощі «перехідного» періоду: полягає в тому, що змінюється характер діяльності, пов’язаної з інформаційною системою.
Проект завершується, починається операційна діяльність – експлуатація упровадженої системи.

експлуатація, зміна, проблема,
  1. Ризики проекту автоматизації
  2. Впровадження корпоративної інформаційної системи власними силами компанії Особливості проблеми ризики
  3. Сім секретів успіху на шляху змін в ІТ
  4. Технологія легкого консалтингу або як підвищити ефективність за допомогою одного рішення
  5. Етап управлінського консалтингу при впровадженні ІС

Pages: 1 2 3 4 5 6