Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи

Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи Cейчас, напевно, немає підприємства, керівництво якого не хвилювала б тема економічної кризи.

Фахівцями команди «Ремонт-Експерт (група компаній «Деснол Софтвер») », підготовлена стаття, присвячена способам оптимізації витрат на технічне обслуговування і ремонти устаткування за допомогою рішення «1С:ТОИР Управління ремонтами і обслуговуванням устаткування».

На думку провідних експертів, пріоритетними завданнями в умовах фінансової кризи є:

  1. Оптимізація витрат і зниження витрат;
  2. Підвищення ефективності діяльності персоналу;
  3. Оптимізація бізнес процесів, підвищення якості продукції.

Як заощадити на ремонтах в умовах фінансової кризи

Криза – відмінний привід переглянути сталі підходи до управління, переглянути пріоритети, провести оптимізацію. А у результаті – підвищити ефективність і конкурентоспроможність і вийти з кризи з мінімальними втратами і з великим потенціалом для подальшого розвитку.

Щоб зрозуміти, чому саме зараз потрібно приділити максимальну увагу темі управління активами підприємства, давайте оцінимо поточний стан. Більшості російських виробничих підприємств знайома наступна картина:

  • Зношеність основних фондів;
  • Відсутність нормативної бази;
  • Відхід від практики ППР;
  • Частка витрат в собівартості продукції на тих. обслуговування і ремонти складає 10-50%;
  • Коефіцієнт використання устаткування часто не перевершує 60% (у ведучих в світі індустріальних компаній цей показник досягає більше 85%).

Чим допоможе «1С:ТОИР Управління ремонтами і обслуговуванням устаткування»?

«1С:ТОИР Управління ремонтами і обслуговуванням устаткування» відноситься до класу EAM-систем (EnterpriseAssets Management) – систем управління активами (основними фондами), в яких забезпечений облік всіх витрат на актив, розрахунок бюджету, інтеграція з кадровою системою, МТО і бухгалтерією.

За даними агентства A.T.Kearney, використання ЕАМ-систем приводить до наступних показників:

  • Підвищення ефективності володіння активами приводить до збільшенню прибутку підприємства на 10-30%;
  • Зниження витрат на підтримку працездатності і володіння устаткуванням складає 25-30%;
  • Значне збільшення ефективності використання активів .
  • Підвищення готовності устаткування до роботи на 15-17%;
  • Скорочення кількості аварійних і наднормових робіт на 30%.

За рахунок чого в першу чергу можна понизити витрати:

витрата, обслуговування, ремонт, устаткування,
  1. Управління дебіторською заборгованістю в умовах фінансової кризи
  2. СМК – інструмент утримання клієнтів в умовах економічної кризи
  3. Система якості допоможе утриматися на плаву в морі фінансової кризи
  4. Інформаційні технології в управлінні підприємством в умовах кризи
  5. Зміна системи мотивації в умовах економічної кризи застосування конфігурації Зарплата і Управління персоналом

Pages: 1 2